Καλώς ήρθατε στον διαδικτυακό χώρο τής ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ F.C. Μάθετε τα τελευταία νέα της ομάδας, δείτε βίντεο και γνωρίσετε την ιστορία της. Καλή σας περιήγηση!

Translate this into

English Dutch French German Spain Italian Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Livescore from Ierapetra F.C

11/5/11

Mιά σεζόν επιτυχημένη


Δυο από τους έμπειρους παίκτες που αγωνίζονται με τα χρώματα της Ierapetra f.c. στο πρωτάθλημα της Δ΄ Εθνικής μίλησαν στο blog της ομάδας .
Ο λόγος για τον Χριστόφορο Κουγιουμουτζάκη και Νίκο Χατζάκη.

Αναλυτικά οι δηλώσεις τους:

Για το αν θα συνεχίσουν να αγωνίζονται:

Χ.Κ.«Ακόμα όλα είναι ανοικτά. Θέλω λίγο χρόνο να ξεκουραστώ και να ηρεμήσω και εν συνεχεία να πάρω τις αποφάσεις μου».

Ν.Χ.: «Ακόμα δεν έχω σκεφθεί να κρεμάσω τα παπούτσια μου».

Για το αγωνιστικό ταμείο της Ierapetra f.c. της φετινής χρονιάς:

Χ.Κ. «Θεωρώ ότι κάναμε μια καλή πορεία αφού γρήγορα εξασφαλίσαμε την παραμονή που ήταν και ο στόχος μας. Μπορούσαμε να ήμασταν ψηλότερα αν ήμασταν πιο προσεκτικοί. Όμως το κύπελλο ερασιτεχνών είναι μια μεγάλη επιτυχία αφού φτάσαμε στους ημιτελικούς. Εγώ προσωπικά θέλω πολύ την κατάκτηση του και είμαι σίγουρος ότι όλοι μαζί μπορούμε ».

Ν.Χ. «Είναι σίγουρα μια σεζόν επιτυχημένη, καθώς θα μπορούσαμε να είμαστε πιο χαμηλά στη βαθμολογία. Και ίσως να ήταν λογικό αν αναλογιστούμε το budget και τα προβλήματα που αντιμετώπισε η Διοίκηση λογω της οικονομικής κρίσης. Ωστόσο στην ομάδα υπήρχε πολύ καλό κλίμα μεταξύ μας και ενότητα, που βγήκε στο γήπεδο. Είμαστε αυτήν την στιγμή στους ημιτελικούς κυπέλλου ερασιτεχνών Ελλάδας».

Για τον προπονητή τους:

Χ.Κ. «Μεγάλο ρόλο έπαιξε ο προπονητής. Μας κράτησε ενωμένους. Όταν ένας παίκτης πατάει στο γήπεδο ξεχνάει όλα όσα συμβαίνουν γύρω του. Σε αυτό βοήθησε ο προπονητής μας».

Ν.Χ. «Είναι ξεκάθαρο ότι για μένα ο προπονητής είναι πάρα πολύ σημαντικό. Γιατί κάθε μέρα μαθαίνω και κάτι καινούργιο. Θεωρώ ότι είναι μεγάλο ευτύχημα και μεγάλη τύχη για μένα και για την ομάδα μου να έχουμε ένα τέτοιο προπονητή».

Σας έχουμε δει να αγωνίζεστε σε αρκετές θέσεις. Ποια είναι όμως η θέση όπου θεωρείτε ότι μπορείς να αποδώσεις καλύτερα;

Ν.Χ. . «Είμαι αμυντικός ή όπως θέλετε βαφτίστε το. Εγώ αυτό που θέλω είναι να αγωνίζομαι».

Χ.Κ. « Στόπερ».

BLOG: Σας ευχαριστούμε για τη συνέντευξη και σας ευχόμαστε υγεία και να παίξετε πολλά παιχνίδια ακόμα με την νέα ομάδα της Ιεράπετρας.

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων

Dokari.gr