Καλώς ήρθατε στον διαδικτυακό χώρο τής ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ F.C. Μάθετε τα τελευταία νέα της ομάδας, δείτε βίντεο και γνωρίσετε την ιστορία της. Καλή σας περιήγηση!

Translate this into

English Dutch French German Spain Italian Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Livescore from Ierapetra F.C

29/7/11

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Η ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ FC ανακοινώνει την απόκτηση του Μανώλη Πυγιάκη. Ο 21χρονος Ιεραπετρίτης ποδοσφαιριστής υπέγραψε για ένα χρόνο. Μετά την απόκτησή του δήλωσε :

"Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στην ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό στην ομάδα της πόλης μου, προκειμένου να πετύχει τους στόχους της την νέα περίοδο. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση, αλλά και την τεχνική ηγεσία που με εμπιστεύθηκαν και υπόσχομαι από την πλευρά μου ότι θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τις προσδοκίες τους και να κάνω τους συμπολίτες μου υπερήφανους.

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων

Dokari.gr