Καλώς ήρθατε στον διαδικτυακό χώρο τής ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ F.C. Μάθετε τα τελευταία νέα της ομάδας, δείτε βίντεο και γνωρίσετε την ιστορία της. Καλή σας περιήγηση!

Translate this into

English Dutch French German Spain Italian Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Livescore from Ierapetra F.C

5/3/11

«Ένα δεκαεξάχρονο ταλέντο»

Είναι μόλις 16 χρονών και ήδη έχει καταφέρει να κάνει όλη την ποδοσφαιρική Ιεράπετρα να παραμιλάει με το ταλέντο του. Ο Μάνος Μπαριτάκης, ανήκει στην Ierapetra f.c. και αν συνεχίσει έτσι θα αφήσει εποχή στο ποδόσφαιρο.

Μάνο σε ποια θέση σού αρέσει να αγωνίζεσαι και ποιο είναι το καλό σου πόδι;
Μπορώ να παίξω σε πολλές θέσεις αλλά κέντρο και αριστερά μου αρέσει πιο πολύ. Το αριστερό πόδι είναι το καλό μου αλλά πρέπει να χρησιμοποιώ με την ίδια άνεση και το δεξί.

Πώς ένιωσες όταν έμαθες για το ενδιαφέρον της καλύτερης ομάδας στο Λασίθι την Ierapetra f.c.;Σίγουρα χάρηκα πολύ αλλά ταυτόχρονα ήξερα ότι δε θα είναι εύκολα τα πράγματα. Δουλεύω πολύ και θα συνεχίσω να το κάνω το ίδιο σκληρά.

Πώς σε αντιμετωπίζουν οι συμπαίκτες σου σαν ένα από τους μικρότερους σε ηλικία στην ομάδα;
Δεν έχω λόγια να το περιγράψω!
Μου φέρονται με τον καλύτερο τρόπο, μου λένε πολύ καλά λόγια και θέλω να τους ευχαριστήσω για τη στήριξη.

Ποιο είναι τα όνειρό σου σε ποδοσφαιρικό επίπεδο; Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε λίγα χρόνια;
Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει σε λίγα χρόνια γιατί στο ποδόσφαιρο χρειάζεται και η τύχη. Πάνω από όλα θέλω να είμαι υγιής και βλέπουμε.

Ποιους ποδοσφαιριστές έχεις ως πρότυπα και γιατί;
Από τους συμπαίκτες μου τον Κώστα Δεδελετάκη τον Νίκο Χατζάκη που καθημερινά με συμβουλεύουν πάρα πολύ, από τον Παναθηναϊκό μου τον Λέτο και παγκοσμίως τον Μέσι.

Ποια είναι τα καλύτερα γκολ που έχεις βάλει;

Το γκολ που θυμάμαι αυτήν την στιγμή είναι εκείνο του κυπέλου με την Κοστιφιανή.

Που νομίζεις θα τερματίσει η ομάδα σου στο πρωτάθλημα;
Νομίζω ότι θα είμαστε στους στόχους που είναι στην πρώτη εξάδα.

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων

Dokari.gr